Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2007 19:42 - Eмоционална дупка
Автор: kissyoubaby Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1581 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хората казват, че споделената болка е половин болка. Дали е така? Дори да знаем, че този отсреща ни слуша, знаем ли че той ни разбира? И дори да ни разбира, какво от това? Може ли някой да го боли вместо нас? Ще спре ли болката? Ще спрат ли сълзите?  Едва ли..

Такива мисли бръмчат в главата ми от...доста време насам. Не съм нещастна. Просто съм в една обикновена глупава емоционална дупка. И колкото повече искам да излезна от нея, сякаш толкова повече се закопавам навътре, навътре..

По принцип всичко е наред. На повърхността нещата са добре, дори понякога ми изглеждат чудесни. Но всъщност ученето ми не е съвсем учене, любовта ми не е съввсем любов, забавленията не са съвсем забавления, усмивките не са съввсем усмивки, аз не съм съвсем аз.

Мразя тези положения, когато не ми е гадно, чак до сълзи. Но от друга страна ми е безразлично, апатично, никакво. Не мога да се зарадвам истински, да се смея с пълен глас.

Знам, че разочарованията и загубите са част от живота ни. Не може да ги избегнем колкото и да искаме. Знам че не можем. Приемам ги! Превъзмогвам ги! И продължавам напред! Не се обръщам много!
Но всяко разочарование, всяка сгромолясана мечта, всеки потъпкан порив ме променят. Правят ме по-студена, по-сдържана.
Карат ме да се страхувам. Взимат части от моята вяра в хубавото, в доброто, в бъдещето. И ми идва да крещя!

А всъщност искам просто да се радвам на живота, на любовта, на успехите, на мечтите! Искам да се смея с пълно гърло, искам да тичам от щастие, искам да танцувам до изнемога.

Какво ме спира ли? Спира ме реалността Защо всеки път, когато разперя криле да полетя, някой/нещо прекършва порива ми?
А после просто започва да ме боли...Една такава постоянна пронизваща болка...
И след това падам в дупката. И идва безразличието, което мразя да усещам...
А това гадно безразличие не се лекува лесно...
Може би единствения истински лек е времето....

Who knows. Who cares...

"Just have a little patience. Cause I need time. My heart is numb, has no feeling. So while I"m still healing just try and have a little patience. I really wanna start over again. I know you wanna  be my salvation. The one that I can always depend. I"ll try to be strong. Believe me, I"m trying to move on. It"s complicated but understand me." (Take That - Patience)


Тагове:   дупка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Никой,
28.02.2007 22:16
абсолютно никой не може да отнеме мечтите ти. Никой не може да нахлуе в главата ти и да прави там каквото си поиска. Отговори на реалността с усмивка и ще видиш как леда се стопява.
Усмихни се:)
цитирай
2. tainstven - не се оставяй на
28.02.2007 22:26
реалността не позволяваи тя да те погалне защото дори реалността е илиузия породена от загубата на мечтите.недей да губиш свойте
цитирай
3. mitko69 - Избор
01.03.2007 01:33
Просто избери да бъдеш такава каквато желаеш. Знам, трудно е, но се опитай да се усмихваш по често. поводи винаги има. Аз вярвам че ще се справиш.

Ето ти една усмивка от мен :)
цитирай
4. анонимен - Разбирам
01.03.2007 19:04
напълно Човека който е написал този поуст...в момента и аз съм в един подобен период...просто пред мен има един дълъг път по който се боря за всяка стъпка да се изкача все по нагоре....и лошото е че не виждам края-толкова е далече...мечтая си поне да виждам края му,не искам да го достигам,искам да съм на 10 стъпала пред него .... и се моля на Господ ако има такъв а от философска гледна точка според мен не съществува......моля се за светлина...моля се за щастие...Толкова е несправедлива тази държава...този живот , в който съм родена.....но аз искам д абъда себе си,да следвам собствените си мечти...Вярвам че животът сам по себе си не означава нищо а е важно неговото изпълнение...За сега това ми дава сила да праявя това което ми харесва и в което см добра...а именно да пея..Някои ще кажат загубена кауза,но разберете това е вътрешната ми нужда...не мога да я притапя и не искам..........чудя се само когато изгубя вяра и в това че съществуването само по себе си не е нищо....в какво ще вярвам......Най-голямата грешка е да паднеш духом....

Все още не съм и дано някой да ме направи щастлива,за да ми покаже светлината и правилния път...пожелавам го и на ВАС
цитирай
5. kissyoubaby - Опит за летене :)
06.03.2007 22:43
Днес ми казаха една интересна мисъл:
Животът е като виенско колело: в една кабина е доброто, в друга - злото, в една кабина е хубавото, в друга - лошото..
Ти сам трябва да избереш къде да се качиш.

Така, че нека бъдем оптимисти! :)
И да се повозим на кабината на хубавите неща. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kissyoubaby
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35155
Постинги: 7
Коментари: 52
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930